דו"ח אמריקני: הרוסים יסתערו על קייב ב-96 השעות הקרובות

שלמה ריזל No Comments on דו"ח אמריקני: הרוסים יסתערו על קייב ב-96 השעות הקרובות

"המכון לחקר המלחמה" מוושינגטון טוען כי הכוחות הרוסים מתכוננים להסתערות על קייב בפרק זמן של בין 24 ל-96 שעות "ההתעכבות בביצוע הפלישה היתה לצורכי התארגנות לוגיסטית ותכנון המבצע לפרטיו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"המכון לחקר המלחמה" – צוות חשיבה מוושינגטון טוען בדו"ח שפרסם כי "הכוחות הרוסיים מתרכזים כעת בפאתי מזרח, צפון-מערב ומערב קייב לקראת הסתערות על הבירה בעיר בפרק זמן של בין 24 ל-96 שעות".

עוד לטענת מומחי המכון "הכוחות הרוסיים המקיפים את קייב נותרו ברובם שלמים ולא ספגו אבידות כבדות, מה שמאפשר להם להתארגן מחדש לקראת מתקפה עוצמתית על בירת אוקראינה בימים הקרובים. ההתעכבות בביצוע הפלישה היתה לצורכי התארגנות לוגיסטית ותכנון המבצע לפרטיו בהתחשב בהתנגדות העזה בה נתקלו עד כה".

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי, הכריז אמש כי הלחימה בכוחות הרוסים תימשך בכל מחיר. בנאום ששודר קרא זלנסקי למדינות המערב, להחריף את העיצומים על רוסיה, להגדירה מדינת טרור, ולאסור את הטיסה בשמי אוקראינה.

זלנסקי הדגיש, כי עד כה נהרגו במלחמה חמישים ושניים ילדים ו"לעולם לא נשכח זאת".

אמש הודיעה חברת קוקה-קולה על הפסקת מכירת המשקאות שלהן ברוסיה, בעקבות הפלישה לאוקראינה.

הפנטגון האמריקני דחה הלילה הצעה של פולין להפקיד בידי ארצות הברית את חלק ממטוסיה מדגם מיג 29 כדי שתעביר אותם לצבא האוקראיני. לדברי הפנטגון "ההצעה הפולנית אינה ישימה".



0 תגובות